Zakupu serwisu internetowego można dokonać niezależnie od lokalizacji. Internet jest przedsięwzięciem transgranicznym i można mieszkając na Wielkopolsce inwestować wszędzie na świecie.
Jednak żeby mieć pożytek z istniejącej już strony trzeba ja wypromować. Najskuteczniejszym sposobem jest zwyżka pozycji na liście organicznych wyników wyszukiwania.
1. Na czym polega skuteczne pozycjonowanie.
Proces pozycjonowania poprzedza optymalizacja i audyt. Audyt przeprowadza się w celu wychwycenia wszystkich nieprawidłowości, które następnie według punktów pokontrolnego raportu są wprowadzane w życie w procesie optymalizacji.
2. Mobile first index
Termin ten spędzał sen z powiek wszystkim posiadaczom już działających serwisów. Google opracowało nowe wytyczne z zakresu oceny stron internetowych zmieniające w zasadniczy sposób reguły SEO. Pozycję witryny odtąd ma determinować wersja mobilna witryny i jej stan. Działania te są podyktowane rosnącym z roku na rok trendem wykazującym zwyżkę sprzedaży urządzeń mobilnych, dzięki którym można korzystać z internetu.
3. Pozycjonowanie strony www
Optymalizacja i pozycjonowanie to powolny, długotrwały i właściwie nigdy niekończący się proces. Powody są dwa. Pierwszy to konkurencja. Jeśli chcemy się mierzyć z najlepszymi, trzeba dotrzymywać im kroku. Zarzucając działania pozycjonujących oddajemy pole konkurentom. Drugi powód to najbardziej ogólne wytyczne algorytmów wyszukiwania.
Pozycjonowanie polega między innymi na budowie struktury odnośników. Link building to proces, który musi wyglądać naturalnie. Lawinowe pojawienie się dużej ilości odniesień do serwisu z innych rejonów sieci spowoduje nałożeniem filtra na SERP.